Sæson 2018/2019 03.09.2018  -  30.05.2019
Vejledning

H.I.I.T (HIIT)

H.I.I.T. (Høj Intensiv Interval Træning): 

Timen er struktureret, så vi skiftevis laver puls- og styrke baseret træning (intervaltræning).

I pulsintervallerne presses pulsen i vejret med øvelser uden koreografi. Pulsøvelser booster din form og sender din forbrænding mod skyerne.
Samtidig holdes øvelserne så simple, at du kan fokusere udelukkende på at få så meget ud af træningen som muligt.

Styrkeøvelserne har fokus på aktivering af de store muskelgrupper. Derudover er øvelserne sammensat, så du altid arbejder med mere end én muskelgruppe ad gangen. På den måde får du effektiv styrketræning med høj intensitet, der med garanti giver sved på panden.

Varighed: 30 min - Husk indendørs træningssko.

 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Zumba Fitness (Zumba)

 

Zumba Fitness er en varieret, energifyldt time med garanti for masser af sved på panden.

Zumba Fitness er en fantastisk blanding af dans og fitness og er effektiv til både vægttab og toning af kroppen, da det er fedtforbrændende og øger din kondition.

Kom og gi'''''''' den gas, ha’ det sjovt, og få pulsen op til glad musik

 

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Stram op (Stram op)

Stram op er et hold for dig, som ønsker at kombinere konditionstræning med opstrammende styrketræning. Det er med andre ord en time hvor du får trænet hele kroppen.

Stram op er samtidig et hold hvor instruktøren arbejder under mere fri rammer. Timen vil derfor i løbet at sæsonen være sammensat lidt forskelligt

Holdet vil dog oftest være opbygget, så man i første del af timen træner lidt kondition og i resten af timen holder fokus på opstrammende styrketræning.

I løbet af sæsonen anvender vi egen kropsvægt såvel som forskellige redskaber (f.eks. stepbænke, tubes, vægtstænger, træningsbolde m.fl ) i forbindelse med træningen.

Varighed 60 minutter - Husk indendørs træningssko.


 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Mave/Ryg (Mave)

 

En Mave/Ryg time er 30 minutters effektiv træning af mavemusklerne, ryggen og coremuskulaturen.
Der er fokus på høj intensitet for at sikre dig maksimalt udbytte af de 30 minutters træning.
Du vil blive præsenteret for en række mave-, lænd/ryg- og coreøvelser, som vil give dig en fladere mave og en stærkere lænd.

Timen er for dig der ønsker en hurtig og effektiv træning af både mave og ryg, og som måske bruger træningen som supplement til din pulstræning (zumba, løb eller andet).
Timen startes med en opvarmning og afsluttes med en kort udstrækning.

 

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Musical og Jazz dans (Jazz)
På dette hold vil vi træne både kroppen med fysisk træning men også danseteknik og arbejde med musical - og jazzdans.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Fitness Yoga (Yoga)
På dette hold træner vi kroppen igennem øvelser som er med til at skabe balance i kroppen. Vi veksler imellem styrke og smidighedstræning og medtager både krop og sjæl.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)