Forside      Event      Holdtilmelding Aerobic      Holdtilmelding Håndbold      Instruktører/Træner      Kalender      Lukkedage      Marked
Skip Navigation Links
- Betaling
- Galleri
- Betingelser

 
Klik her for at oprette en profil

  Brugernavn
 
  Password
       Glemt login info?  

Sæson 2015/2016 31.08.2015  -  26.05.2016
Vejledning

Body Combat (Combat)
BodyCombat er en simpel, spændende og energisk konditionsforbedrende time, hvor kalorieforbrændingen er høj. BodyCombat består af en skøn blanding af bevægelser og positioner lånt fra karate, boksning, kickboksning, thaiboksning, kung-fu og tai-chi, m.m.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld - Se hold 1 ledige

H.I.I.T (HIIT)
H.I.I.T. står for Høj Intensiv Interval Træning - og det er præcis, hvad du får på dette hold – Nemlig masser af øvelser med høj intensitet.
Timen er struktureret, så du skiftevis laver puls- og styrkebaseret træning i intervaller.
I pulsintervallerne presses pulsen i vejret med øvelser uden koreografi.
De intervalbaserede pulsøvelser booster din form og sender din forbrænding mod skyerne.
Samtidig holdes øvelserne så simple, at du kan fokusere udelukkende på at få så meget ud af træningen som muligt.
Styrkeøvelserne har fokus på aktivering af de store muskelgrupper.
Derudover er øvelserne sammensat, så du altid arbejder med mere end én muskelgruppe ad gangen.
På den måde får du effektiv styrketræning med høj intensitet, der med garanti giver resultater.
Varighed: 30 min
Se hele beskrivelsen
Tilmeld - Se hold 1 ledige

Piloxing (POX)
Piloxing har længe været en af de hotteste former for fitness i Hollywood. Nu er piloxing også kommet til Danmar. Piloxing kombinerer det rå og hurtige fra boksning, med det rolige, og kontrollerende fra pilates. Sammensat med en smule dans, giver dette en motionsform som toner hele kroppen, giver styrke og flot kropsholdning. Piloxing øger din forbrænding og bidrager til at styrke kernemuskulaturen. dette giver mulighed for vægttab og toning af kroppen i en og samme "pakke".      
Se hele beskrivelsen
Tilmeld - Se hold 1 ledige

Muskeltræning (Muskeltræn)
Muskeltræning et et hold baseret på klassisk styrketræning af hele kroppen, dog mere intensiv end mave-balle-lår og henvender sig derfor til både mænd og kvinder. Der arbejdes hele timen igennem med vægtstænger med justerbare vægtskiver (=pump stænger). Holdet er for dig, som ønsker en fast og markeret krop, og samtidig vil opnå en god forbrænding.
Holdet indeholder ingen aerobickoreografier eller lignende.

Timen er lige noget for dig, hvis det er svært for dig at komme hen i mortionscenteret og styrketræne. Der er masser af variation på timen, god musik, og god stemning!

 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld - Se hold 1 ledige

Stram op (Stram op)
Stram op er en fedt forbrændende og muskelopstrammende time, som henvender sig til alle, som ønsker at tabe sig eller blot ønsker at få strammet musklerne op. I løbet af sæsonen udfordrer vi både  kroppens muskler og kondition. Så kan du lide at få sved på panden samtidig med at musklerne strammes op, så er dette hold lige noget for dig. I løbet af sæsonen vil vil benytte forskellige redskaber bl.a stepbænke, elastikker, håndvægte mv.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld - Se hold 1 ledige
Denne side er drevet af Klubmodul.dk