Forside       Event       Holdtilmelding Aerobic       Holdtilmelding Håndbold       Instruktører/Træner       Kalender       Lukkedage
Skip Navigation Links
- Betaling
- Galleri
- Betingelser

 
Klik her for at oprette en profil

  Brugernavn
 
  Password
       Glemt login info?  

Vejledning


Klik på medlemskabet herunder for at tilmelde & betale. Sæson: Sæson 2015/2016
31.08.2015 til 26.05.2016.


Tilmelding & Betaling


MedlemskabBeskrivelse
 Løb/styrke fortsætter
(LSF) - 1 hold ledige

Dette løbehold er for dig som allerede kan løbe minimum 4-5 km uden pause.

På dette hold vil der være fokus på almindeligt løb, intervaltræning  samt øvelser der forhindre løbeskader.

Dette løbehold er lige noget for dig, hvis du ønsker at være i en god dynamisk løbegruppe samt sætter pris på variation og kan lide at få sved på panden.

 Body Combat
(Combat) - 2 hold ledige

BodyCombat er en simpel, spændende og energisk konditionsforbedrende time, hvor kalorieforbrændingen er høj. BodyCombat består af en skøn blanding af bevægelser og positioner lånt fra karate, boksning, kickboksning, thaiboksning, kung-fu og tai-chi, m.m.
 H.I.I.T
(HIIT) - 2 hold ledige

H.I.I.T. står for Høj Intensiv Interval Træning - og det er præcis, hvad du får på dette hold – Nemlig masser af øvelser med høj intensitet.
Timen er struktureret, så du skiftevis laver puls- og styrkebaseret træning i intervaller.
I pulsintervallerne presses pulsen i vejret med øvelser uden koreografi.
De intervalbaserede pulsøvelser booster din form og sender din forbrænding mod skyerne.
Samtidig holdes øvelserne så simple, at du kan fokusere udelukkende på at få så meget ud af træningen som muligt.
Styrkeøvelserne har fokus på aktivering af de store muskelgrupper.
Derudover er øvelserne sammensat, så du altid arbejder med mere end én muskelgruppe ad gangen.
På den måde får du effektiv styrketræning med høj intensitet, der med garanti giver resultater.
Varighed: 30 min
 Dance Fitness
(Dance) - 1 hold ledige

Dance Fitness er holdet for dig, som har lyst til at forbrænde en masse energi til fed musik.
Dance Fitness giver dig mulighed for at give den gas til latinamerikanske rytmer som salsa, merengue og reggaeton, lige som vi også kommer til at danse til nogle af de største hits gennem tiderne, helt tilbage fra 50’erne og op til i dag.
Dance Fitness er effektiv til både vægttab og toning af kroppen, da det er fedtforbrændende og øger din kondition. 
En Dance Fitness time er for alle, og koreografierne er forholdsvis simple. Så glæd dig til en svedig time, hvor både pulsen og humøret ryger helt i top.



 Piloxing
(POX) - 1 hold ledige

Piloxing har længe været en af de hotteste former for fitness i Hollywood. Nu er piloxing også kommet til Danmar. Piloxing kombinerer det rå og hurtige fra boksning, med det rolige, og kontrollerende fra pilates. Sammensat med en smule dans, giver dette en motionsform som toner hele kroppen, giver styrke og flot kropsholdning. Piloxing øger din forbrænding og bidrager til at styrke kernemuskulaturen. dette giver mulighed for vægttab og toning af kroppen i en og samme "pakke".      
 Core træning
(COT) - 1 hold ledige

30 minutters ren styrketræning for kropskorsettet. efter en kort opvarmning arbejde vi mave og ryggen igennem, så du både får strammet op og styrket kropskorsettet og dermed får en bedre holdning.
 Muskeltræning
(Muskeltræn) - 1 hold ledige

Muskeltræning et et hold baseret på klassisk styrketræning af hele kroppen, dog mere intensiv end mave-balle-lår og henvender sig derfor til både mænd og kvinder. Der arbejdes hele timen igennem med vægtstænger med justerbare vægtskiver (=pump stænger). Holdet er for dig, som ønsker en fast og markeret krop, og samtidig vil opnå en god forbrænding.
Holdet indeholder ingen aerobickoreografier eller lignende.

Timen er lige noget for dig, hvis det er svært for dig at komme hen i mortionscenteret og styrketræne. Der er masser af variation på timen, god musik, og god stemning!

 
 Stram op
(Stram op) - 0 hold ledige

Stram op er en fedt forbrændende og muskelopstrammende time, som henvender sig til alle, som ønsker at tabe sig eller blot ønsker at få strammet musklerne op. I løbet af sæsonen udfordrer vi både  kroppens muskler og kondition. Så kan du lide at få sved på panden samtidig med at musklerne strammes op, så er dette hold lige noget for dig. I løbet af sæsonen vil vil benytte forskellige redskaber bl.a stepbænke, elastikker, håndvægte mv.
 S-formtræning Mandag
(SFT) - 2 hold ledige

S-formstræning® en ny træningsstil, der på skånsom vis hjælper dig i gang, fremmer dit kredsløb og øger iltningen af dine muskler.

Gennem S-formstræning® styrker du muskulaturen i ben, baller, mave, ryg, arme og halsmuskulatur. Målet er at forebygge muskelirritation og smerter i ryggen og øvrige led. Det er væsentligt at træne for at fastholde smidighed, bevare den oprejste holdning og evnen til at bruge kroppens normale bevægemønster.

S-formstræning styrker balancen mellem kroppens muskler, således din rygsøjle får den naturlige s-form, og dertil en god kropsholdning.

Sund træning hvor alle kan være med uanset alder, køn og fysik.
 
Max 10 deltager pr. hold.
 Begynderløb
(BLS) - 1 hold ledige

Har du en drøm om at løbe? Måske har du prøvet, men bliver ved med at løbe ind i skader. Kniber det med motivationen?  Nu er chancen for at komme godt i gang med løb.

Timen bliver en kombination af forskellige former for løb, herunder sjove løbelege og forskellige former for intervalløb. Samt styrke og Pilates træning specielt målrettet for at undgå løbeskader.

Al træning er tilrettelagt til dig, der er begynder inden for løb, og alle kan være med.

I godt vejr, vil hele timen foregå udendørs, mens vi har muligheden for at gå indendøre i dårligt vejr.

Vi kommer til at grine og svede. Måske får vi ondt af os selv en gang i mellem. Men vigtigst af alt, vil vi mærke fremskridt uge for uge.

Mød op i løbesko og tøj du kan bevæge dig i.

Denne side er drevet af Klubmodul.dk