Forside       Event       Holdtilmelding Aerobic       Holdtilmelding Håndbold       Instruktører/Træner       Kalender       Lukkedage
- Galleri
- Betingelser

 
Klik her for at oprette en profil

  Brugernavn
 
  Password
       Glemt login info?  

Vejledning


Klik på medlemskabet herunder for at tilmelde & betale. Sæson: Efterår 2014
18.08.2014 til 31.12.2014.


Tilmelding & Betaling


MedlemskabBeskrivelse
 Intervaltræning
(Inter) - 1 hold ledige

Intervaltræning for alle, der kan lide at få puls og forbrænding op!
Intervaltræning består af en kombination af konditionstræning og styrketræning. Konditionsdelenbestår af forskellige øvelser, hvor formålet er at få pulsen op og sved på panden. styrkedelen består af intensiv træning af forskellige muskelgrupper, som kan variere fra gang til gang. Der vil også komme redskaber ind over i form af vægte, elastikker, bolde, bodybar, osv. Koreografien er simpel så alle kan være med.
De forskellige øvelser vil få pulsen til at variere mellem høj og lav, og derved forøger man fedtforbrændingen. Så er du til sved på panden kombinerret med muskeltræning og sjov, skal du helt klart prøve intervaltræning.      
 Body Combat
(Combat) - 1 hold ledige

BodyCombat er en simpel, spændende og energisk konditionsforbedrende time, hvor kalorieforbrændingen er høj. BodyCombat består af en skøn blanding af bevægelser og positioner lånt fra karate, boksning, kickboksning, thaiboksning, kung-fu og tai-chi, m.m.
 H.I.I.T
(HIIT) - 1 hold ledige

H.I.I.T. står for Høj Intensiv Interval Træning - og det er præcis, hvad du får på dette hold – Nemlig masser af øvelser med høj intensitet.
Timen er struktureret, så du skiftevis laver puls- og styrkebaseret træning i intervaller.
I pulsintervallerne presses pulsen i vejret med øvelser uden koreografi.
De intervalbaserede pulsøvelser booster din form og sender din forbrænding mod skyerne.
Samtidig holdes øvelserne så simple, at du kan fokusere udelukkende på at få så meget ud af træningen som muligt.
Styrkeøvelserne har fokus på aktivering af de store muskelgrupper.
Derudover er øvelserne sammensat, så du altid arbejder med mere end én muskelgruppe ad gangen.
På den måde får du effektiv styrketræning med høj intensitet, der med garanti giver resultater.
Varighed: 30 min
 Zumba Fitness
(Zumba) - 1 hold ledige

Zumba fitness er en energifyldt time, hvor vi mixer fitness med hede latinske rytmer og bevægelser. Koreografien er nem, så ALLE kan følge med. Med zumba fitness forbrænder du kalorier samtidig med, at du får et smil på læben. Det er med andre ord en time, som du vil komme til at elske!

 Funktionel Træning
(Funk) - 1 hold ledige

I funktionel træning kommer du til at have fokus på hverdagsbevægelser med opmærksomhed på sund kropsholding og bevægelse. Træning af kropskernen - stærke dybe mave- og rygmuskler, samt lår- og ballemuskler, vejrtrækning og bækkenbund. Funktionel træning tager udgangspunkt i, hvad du bruger din krop til i hverdagen, bl.a. løfte, skubbe. trække, række m.m. På en sund og naturlig måde træner du din opmærksomhed omkring hvordan du bruger og passer på din krop i hverdagen. Jeg vil anvende forskellige redskaber herunder store bolde, klude, vægte, selvfølgelig krydret med musik der passer til indholdet og jer som hold. Timen er bygget op med opvarming, styrke, kondition, balance, ud- og afspænding. Og der er altid varition i mine timer ligesom der aldrig er 2 af dine dage der er helt ens :)
 
Jeg er uddannet ergoterapeut og har fungeret som træningsterapeut på genoptræningshold, samt individuel træning. Derudover har jeg on / off fungeret som instruktør siden jeg var 15 år i idrætforeninger og aftenskole. Undervist i efterfødsel, stavgang, motion inde og ude, gymnastik. Jeg er endvidere uddannet krops- og gestalt terapeut.
 Puls og Styrke
(Puls) - 1 hold ledige

På Puls/Styrke-holdet er konditionstræning/kredsløbstræning og styrketræning kombineret. Styrkedelen består af en intensiv træning af hele kroppen med egen kropsvægt eller vægte.
Puls/styrke er en holdtime, hvor koreografien er simpel, men fysisk udfordrende - både hvad angår pulsintervaller og styrkeintervaller. Du sætter selv niveauet for hvor hårdt det skal være ved at vælge lavere intensitet eller ganske enkelt ved at holde pause.
ALLE kan være med!
 Piloxing
(POX) - 1 hold ledige

Piloxing har længe været en af de hotteste former for fitness i Hollywood. Nu er piloxing også kommet til Danmar. Piloxing kombinerer det rå og hurtige fra boksning, med det rolige, og kontrollerende fra pilates. Sammensat med en smule dans, giver dette en motionsform som toner hele kroppen, giver styrke og flot kropsholdning. Piloxing øger din forbrænding og bidrager til at styrke kernemuskulaturen. dette giver mulighed for vægttab og toning af kroppen i en og samme "pakke".      
 Muskeltræning
(Muskeltræn) - 1 hold ledige

Muskeltræning et et hold baseret på klassisk styrketræning af hele kroppen, dog mere intensiv end mave-balle-lår og henvender sig derfor til både mænd og kvinder. Der arbejdes hele timen igennem med vægtstænger med justerbare vægtskiver (=pump stænger). Holdet er for dig, som ønsker en fast og markeret krop, og samtidig vil opnå en god forbrænding.
Holdet indeholder ingen aerobickoreografier eller lignende.
 Power Step
(PWS) - 1 hold ledige

Power step fokuserer på træning af hele kroppen uden svær koreografi. Der anvendes en stepbænk, hvor der arbejdes med simple trin og kombinationer. Timen er for dig, som ønsker en sjov og ikke mindst effektiv time uden høje krav til tekniske færdigheder.Det er altså kort sagt en time med fokus på intensiv og effektiv træning.

 Stram op
(Stram op) - 1 hold ledige

Stram op er en fedt forbrændende og muskelopstrammende time, som henvender sig til alle, som ønsker at tabe sig eller blot ønsker at få strammet musklerne op. I løbet af sæsonen udfordrer vi både  kroppens muskler og kondition. Så kan du lide at få sved på panden samtidig med at musklerne strammes op, så er dette hold lige noget for dig. I løbet af sæsonen vil vil benytte forskellige redskaber bl.a stepbænke, elastikker, håndvægte mv.
 Power & Pilates
(PWP) - 1 hold ledige

Power & Pilates er en time som udfordrer kroppens styrke og muskler. Vi forkuserer på opstramning af hele kroppen, og der arbejdes bl.a. med store bolde, bodybar, håndvægte og elastikker. Vi vil også styrke og forme kroppen via Pilates øvelser. Pilates er en skånsom og samtidig effektiv træningsform  .Øvelserne udføres i et roligt tempo, og åndedrættet benyttes til at aktivere muskler og slippe spændinger.
Pilatestræning giver bl.a. en bedre holdning, øget kropbevidsthed og koordination.
Dette hold er en rigtig godt supplement til løb, Piloxing og andre former for konditionstræning.   
 S-formtræning Mandag
(SFT) - 0 hold ledige

S-formstræning® en ny træningsstil, der på skånsom vis hjælper dig i gang, fremmer dit kredsløb og øger iltningen af dine muskler.

Gennem S-formstræning® styrker du muskulaturen i ben, baller, mave, ryg, arme og halsmuskulatur. Målet er at forebygge muskelirritation og smerter i ryggen og øvrige led. Det er væsentligt at træne for at fastholde smidighed, bevare den oprejste holdning og evnen til at bruge kroppens normale bevægemønster.

S-formstræning styrker balancen mellem kroppens muskler, således din rygsøjle får den naturlige s-form, og dertil en god kropsholdning.

Sund træning hvor alle kan være med uanset alder, køn og fysik.
 
Max 10 deltager pr. hold.
Denne side er drevet af Klubmodul.dk