Forside       Event       Holdtilmelding Aerobic       Holdtilmelding Håndbold       Instruktører/Træner       Kalender       Lukkedage
- Galleri
- Betingelser

 
Klik her for at oprette en profil

  Brugernavn
 
  Password
       Glemt login info?  

Vejledning


Klik på medlemskabet herunder for at tilmelde & betale. Sæson: Forår 2014
06.01.2014 til 31.05.2014.


Tilmelding & Betaling


MedlemskabBeskrivelse
 Body Combat Extended
(BCE) - 1 hold ledige

BodyCombat Extended er en simpel, spændende, energifyldt og konditionsforbedrende time, hvor kalorieforbrændingen er høj. BodyCombat består af en skøn blanding af bevægelser og positioner lånt fra karate, boksning, kickboksning, taiboksning, kung-fu og tai-chi m.m udført til musik, som med sikkerhed giver dig meget mere end en høj puls.
BodyCombat er en simpel, men hård træningsform, der i extended versionen også indeholder 15-20 minutters styrke -og stabilitetstræning af kroppens store muskelgrupper - Men timen henvender sig stadig til ALLE, der kan lide tempo og sved på panden.
 Intervaltræning
(Inter) - 1 hold ledige

Intervaltræning for alle, der kan lide at få puls og forbrænding op!
Intervaltræning består af en kombination af konditionstræning og styrketræning. Konditionsdelenbestår af forskellige øvelser, hvor formålet er at få pulsen op og sved på panden. styrkedelen består af intensiv træning af forskellige muskelgrupper, som kan variere fra gang til gang. Der vil også komme redskaber ind over i form af vægte, elastikker, bolde, bodybar, osv. Koreografien er simpel så alle kan være med.
De forskellige øvelser vil få pulsen til at variere mellem høj og lav, og derved forøger man fedtforbrændingen. Så er du til sved på panden kombinerret med muskeltræning og sjov, skal du helt klart prøve intervaltræning.      
 Zumba Fitness
(Zumba) - 1 hold ledige

Zumba fitness er en energifyldt time, hvor vi mixer fitness med hede latinske rytmer og bevægelser. Koreografien er nem, så ALLE kan følge med. Med zumba fitness forbrænder du kalorier samtidig med, at du får et smil på læben. Det er med andre ord en time, som du vil komme til at elske!

 Funktionel Træning
(Funk) - 1 hold ledige

I funktionel træning kommer du til at have fokus på hverdagsbevægelser med opmærksomhed på sund kropsholding og bevægelse. Træning af kropskernen - stærke dybe mave- og rygmuskler, samt lår- og ballemuskler, vejrtrækning og bækkenbund. Funktionel træning tager udgangspunkt i, hvad du bruger din krop til i hverdagen, bl.a. løfte, skubbe. trække, række m.m. På en sund og naturlig måde træner du din opmærksomhed omkring hvordan du bruger og passer på din krop i hverdagen. Jeg vil anvende forskellige redskaber herunder store bolde, klude, vægte, selvfølgelig krydret med musik der passer til indholdet og jer som hold. Timen er bygget op med opvarming, styrke, kondition, balance, ud- og afspænding. Og der er altid varition i mine timer ligesom der aldrig er 2 af dine dage der er helt ens :)
 
Jeg er uddannet ergoterapeut og har fungeret som træningsterapeut på genoptræningshold, samt individuel træning. Derudover har jeg on / off fungeret som instruktør siden jeg var 15 år i idrætforeninger og aftenskole. Undervist i efterfødsel, stavgang, motion inde og ude, gymnastik. Jeg er endvidere uddannet krops- og gestalt terapeut.
 Strip Fitness
(Strip) - 1 hold ledige

En rigtig trænings time, der giver sved på panden. Stripfitness er et træningskoncept der effektivt træner hele kroppen med runde, bløde feminine bevægelser, der er taget fra strippens verden og blandt andet tilføjet lækre gymnastik bevægelser og centreringsteknikker. Denne sammenblanding giver en sød symfoni af bevægelser, der giver dig mulighed for at finde dig selv som kvinde, imens du toner og vedligeholder din krop. 
Træningen kombinerer effektiv, funktionel træning med mental udvikling af vores indre frie kvinde og giver overskud til at klare hverdagen og dens store og små udfordringer.
 
 Piloxing
(POX) - 1 hold ledige

Piloxing har længe været en af de hotteste former for fitness i Hollywood. Nu er piloxing også kommet til Danmar. Piloxing kombinerer det rå og hurtige fra boksning, med det rolige, og kontrollerende fra pilates. Sammensat med en smule dans, giver dette en motionsform som toner hele kroppen, giver styrke og flot kropsholdning. Piloxing øger din forbrænding og bidrager til at styrke kernemuskulaturen. dette giver mulighed for vægttab og toning af kroppen i en og samme "pakke".      
 Core træning
(COT) - 1 hold ledige

30 minutters ren styrketræning for kropskorsettet. efter en kort opvarmning arbejde vi mave og ryggen igennem, så du både får strammet op og styrket kropskorsettet og dermed får en bedre holdning.
 Muskeltræning
(Muskeltræn) - 2 hold ledige

Muskeltræning et et hold baseret på klassisk styrketræning af hele kroppen, dog mere intensiv end mave-balle-lår og henvender sig derfor til både mænd og kvinder. Der arbejdes hele timen igennem med vægtstænger med justerbare vægtskiver (=pump stænger). Holdet er for dig, som ønsker en fast og markeret krop, og samtidig vil opnå en god forbrænding.
Holdet indeholder ingen aerobickoreografier eller lignende.
 Power Step
(PWS) - 1 hold ledige

Power step fokuserer på træning af hele kroppen uden svær koreografi. Der anvendes en stepbænk, hvor der arbejdes med simple trin og kombinationer. Timen er for dig, som ønsker en sjov og ikke mindst effektiv time uden høje krav til tekniske færdigheder.Det er altså kort sagt en time med fokus på intensiv og effektiv træning.

 Stram op
(Stram op) - 1 hold ledige

Stram op er en fedt forbrændende og muskelopstrammende time, som henvender sig til alle, som ønsker at tabe sig eller blot ønsker at få strammet musklerne op. I løbet af sæsonen udfordrer vi både  kroppens muskler og kondition. Så kan du lide at få sved på panden samtidig med at musklerne strammes op, så er dette hold lige noget for dig. I løbet af sæsonen vil vil benytte forskellige redskaber bl.a stepbænke, elastikker, håndvægte mv.
 Power & Pilates
(PWP) - 1 hold ledige

Power & Pilates er en time som udfordrer kroppens styrke og muskler. Vi forkuserer på opstramning af hele kroppen, og der arbejdes bl.a. med store bolde, bodybar, håndvægte og elastikker. Vi vil også styrke og forme kroppen via Pilates øvelser. Pilates er en skånsom og samtidig effektiv træningsform  .Øvelserne udføres i et roligt tempo, og åndedrættet benyttes til at aktivere muskler og slippe spændinger.
Pilatestræning giver bl.a. en bedre holdning, øget kropbevidsthed og koordination.
Dette hold er en rigtig godt supplement til løb, Piloxing og andre former for konditionstræning.   
 S-formtræning Mandag
(SFT) - 1 hold ledige

S-formstræning® en ny træningsstil, der på skånsom vis hjælper dig i gang, fremmer dit kredsløb og øger iltningen af dine muskler.

Gennem S-formstræning® styrker du muskulaturen i ben, baller, mave, ryg, arme og halsmuskulatur. Målet er at forebygge muskelirritation og smerter i ryggen og øvrige led. Det er væsentligt at træne for at fastholde smidighed, bevare den oprejste holdning og evnen til at bruge kroppens normale bevægemønster.

S-formstræning styrker balancen mellem kroppens muskler, således din rygsøjle får den naturlige s-form, og dertil en god kropsholdning.

Sund træning hvor alle kan være med uanset alder, køn og fysik.
 
Max 10 deltager pr. hold.
 S-formtræning Torsdag
(SFT) - 1 hold ledige

S-formstræning® en ny træningsstil, der på skånsom vis hjælper dig i gang, fremmer dit kredsløb og øger iltningen af dine muskler.

Gennem S-formstræning® styrker du muskulaturen i ben, baller, mave, ryg, arme og halsmuskulatur. Målet er at forebygge muskelirritation og smerter i ryggen og øvrige led. Det er væsentligt at træne for at fastholde smidighed, bevare den oprejste holdning og evnen til at bruge kroppens normale bevægemønster.

S-formstræning styrker balancen mellem kroppens muskler, således din rygsøjle får den naturlige s-form, og dertil en god kropsholdning.

Sund træning hvor alle kan være med uanset alder, køn og fysik.
 
Max 10 deltager pr. hold.
Denne side er drevet af Klubmodul.dk