Forside       Event       Holdtilmelding Aerobic       Holdtilmelding Håndbold       Instruktører/Træner       Kalender       Lukkedage
- Galleri
- Betingelser

 
Klik her for at oprette en profil

  Brugernavn
 
  Password
       Glemt login info?  

Vejledning


Klik på medlemskabet herunder for at tilmelde & betale. Sæson: Forår 2015
05.01.2015 til 31.05.2015.


Tilmelding & Betaling


MedlemskabBeskrivelse
 Intervaltræning
(Inter) - 1 hold ledige

Intervaltræning for alle, der kan lide at få puls og forbrænding op!
Intervaltræning består af en kombination af konditionstræning og styrketræning. Konditionsdelenbestår af forskellige øvelser, hvor formålet er at få pulsen op og sved på panden. styrkedelen består af intensiv træning af forskellige muskelgrupper, som kan variere fra gang til gang. Der vil også komme redskaber ind over i form af vægte, elastikker, bolde, bodybar, osv. Koreografien er simpel så alle kan være med.
De forskellige øvelser vil få pulsen til at variere mellem høj og lav, og derved forøger man fedtforbrændingen. Så er du til sved på panden kombinerret med muskeltræning og sjov, skal du helt klart prøve intervaltræning.      
 H.I.I.T
(HIIT) - 1 hold ledige

H.I.I.T. står for Høj Intensiv Interval Træning - og det er præcis, hvad du får på dette hold – Nemlig masser af øvelser med høj intensitet.
Timen er struktureret, så du skiftevis laver puls- og styrkebaseret træning i intervaller.
I pulsintervallerne presses pulsen i vejret med øvelser uden koreografi.
De intervalbaserede pulsøvelser booster din form og sender din forbrænding mod skyerne.
Samtidig holdes øvelserne så simple, at du kan fokusere udelukkende på at få så meget ud af træningen som muligt.
Styrkeøvelserne har fokus på aktivering af de store muskelgrupper.
Derudover er øvelserne sammensat, så du altid arbejder med mere end én muskelgruppe ad gangen.
På den måde får du effektiv styrketræning med høj intensitet, der med garanti giver resultater.
Varighed: 30 min
 Dance Fitness
(Dance) - 1 hold ledige

Dance Fitness er holdet for dig, som har lyst til at forbrænde en masse energi til fed musik.
Dance Fitness giver dig mulighed for at give den gas til latinamerikanske rytmer som salsa, merengue og reggaeton, lige som vi også kommer til at danse til nogle af de største hits gennem tiderne, helt tilbage fra 50’erne og op til i dag.
Dance Fitness er effektiv til både vægttab og toning af kroppen, da det er fedtforbrændende og øger din kondition. 
En Dance Fitness time er for alle, og koreografierne er forholdsvis simple. Så glæd dig til en svedig time, hvor både pulsen og humøret ryger helt i top.



 Funktionel Træning
(Funk) - 1 hold ledige

I funktionel træning kommer du til at have fokus på hverdagsbevægelser med opmærksomhed på sund kropsholding og bevægelse. Træning af kropskernen - stærke dybe mave- og rygmuskler, samt lår- og ballemuskler, vejrtrækning og bækkenbund. Funktionel træning tager udgangspunkt i, hvad du bruger din krop til i hverdagen, bl.a. løfte, skubbe. trække, række m.m. På en sund og naturlig måde træner du din opmærksomhed omkring hvordan du bruger og passer på din krop i hverdagen. Jeg vil anvende forskellige redskaber herunder store bolde, klude, vægte, selvfølgelig krydret med musik der passer til indholdet og jer som hold. Timen er bygget op med opvarming, styrke, kondition, balance, ud- og afspænding. Og der er altid varition i mine timer ligesom der aldrig er 2 af dine dage der er helt ens :)
 
Jeg er uddannet ergoterapeut og har fungeret som træningsterapeut på genoptræningshold, samt individuel træning. Derudover har jeg on / off fungeret som instruktør siden jeg var 15 år i idrætforeninger og aftenskole. Undervist i efterfødsel, stavgang, motion inde og ude, gymnastik. Jeg er endvidere uddannet krops- og gestalt terapeut.
 Piloxing
(POX) - 1 hold ledige

Piloxing har længe været en af de hotteste former for fitness i Hollywood. Nu er piloxing også kommet til Danmar. Piloxing kombinerer det rå og hurtige fra boksning, med det rolige, og kontrollerende fra pilates. Sammensat med en smule dans, giver dette en motionsform som toner hele kroppen, giver styrke og flot kropsholdning. Piloxing øger din forbrænding og bidrager til at styrke kernemuskulaturen. dette giver mulighed for vægttab og toning af kroppen i en og samme "pakke".      
 Muskeltræning
(Muskeltræn) - 1 hold ledige

Muskeltræning et et hold baseret på klassisk styrketræning af hele kroppen, dog mere intensiv end mave-balle-lår og henvender sig derfor til både mænd og kvinder. Der arbejdes hele timen igennem med vægtstænger med justerbare vægtskiver (=pump stænger). Holdet er for dig, som ønsker en fast og markeret krop, og samtidig vil opnå en god forbrænding.
Holdet indeholder ingen aerobickoreografier eller lignende.
 Power Step
(PWS) - 1 hold ledige

Power step fokuserer på træning af hele kroppen uden svær koreografi. Der anvendes en stepbænk, hvor der arbejdes med simple trin og kombinationer. Timen er for dig, som ønsker en sjov og ikke mindst effektiv time uden høje krav til tekniske færdigheder.Det er altså kort sagt en time med fokus på intensiv og effektiv træning.

 Stram op
(Stram op) - 2 hold ledige

Stram op er en fedt forbrændende og muskelopstrammende time, som henvender sig til alle, som ønsker at tabe sig eller blot ønsker at få strammet musklerne op. I løbet af sæsonen udfordrer vi både  kroppens muskler og kondition. Så kan du lide at få sved på panden samtidig med at musklerne strammes op, så er dette hold lige noget for dig. I løbet af sæsonen vil vil benytte forskellige redskaber bl.a stepbænke, elastikker, håndvægte mv.
 Pilates med Power
(PWP) - 1 hold ledige

Pilates med power er en time som udfordrer kroppens styrke og muskler. Vi fokuserer på opstramning af hele kroppen. Der arbejdes især med Redondo bolde, men også med andre redskaber f.eks. store bolde og elastikker og hulahop-ringe.

Vi vil styrke og forme kroppen via Pilates øvelser. Pilates er en skånsom og samtidig effektiv træningsform. Øvelserne udføres i et roligt tempo, og åndedrættet benyttes til at aktivere muskler og slippe spændinger.Pilatestræning giver bl.a. en bedre holdning, øget kropbevidsthed og koordination.Dette hold er en rigtig godt supplement til løb, Piloxing og andre former for konditionstræning. Kan med fordel kombineres med Piloxing holdet, som ligger lige efter.

 
 S-formtræning Mandag
(SFT) - 2 hold ledige

S-formstræning® en ny træningsstil, der på skånsom vis hjælper dig i gang, fremmer dit kredsløb og øger iltningen af dine muskler.

Gennem S-formstræning® styrker du muskulaturen i ben, baller, mave, ryg, arme og halsmuskulatur. Målet er at forebygge muskelirritation og smerter i ryggen og øvrige led. Det er væsentligt at træne for at fastholde smidighed, bevare den oprejste holdning og evnen til at bruge kroppens normale bevægemønster.

S-formstræning styrker balancen mellem kroppens muskler, således din rygsøjle får den naturlige s-form, og dertil en god kropsholdning.

Sund træning hvor alle kan være med uanset alder, køn og fysik.
 
Max 10 deltager pr. hold.
 Begynder løb + syrke
(BLS) - 1 hold ledige

Har du en drøm om at lære at løbe? Nu er chancen her!

Timen bliver en kombination af styrketræning for at undgå løbeskader samt almindelig løb, intervalløb og forskellige løbedistancer og mulighed for at nyde de dejlige udendørsomgivelser Kolding har at byde på. Alt træning er tilrettelagt til nybegynder og ALLE kan deltage. Kom og vær med til en skøn time i selvskab med andre som også vil lære at løbe.

Vi kommer til at grine, svede og have ondt af os selv - men jeg lover det bliver sjovt, anderledes og super godt! Skriv en mail til mig lenaboysen@sol.dk hvis du har spørgsmål.

Medbringe løbesko, tøj som er behageligt at løbe i og en gul vest så vi kan ses i mørket.
Denne side er drevet af Klubmodul.dk